onsdag 28 oktober 2009

Okej, lite svar har jag fått, jag lyfter på hatten för det.
Även om jag inte har någon hatt...

Idag vart jag duktig enligt mina mått och förenade nytta med nöje och gick till frisören, bort med utväxt och välkommen till lugg blev det, är väldigt nöjd.. än..
Sedan känner jag mig lite lagom små ledsen och bortglömd, alla är ju upptagna av sig själva eller pojkvänner att lilla jag glöms bort... Nej det var inte rättvist, Ulrica håller mig sällskap, någon jobbar, några bort väldigt långt borta och någon hälsar på en helt nygjord liten familjemedlem, men ja... lite bortglömd känner man sig kanske när man vill hitta på något och alla är upptagna.
Livet är hårt som jag alltid säger. Eller livet suger.
Här får man säga vad man vill så länge man är negativ.

Jannica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar