torsdag 15 oktober 2009

"By Alexander Dum-ass"

Jag kollar just nu på "Nyckel till frihet" jag vågar inte skriva det riktiga namnet då jag inte orkar leta upp fodralet och vill inte göra ett stort misstag.
Dagens middag är vindruvor som måste ätas upp, med tanke på mina matkomplex, och till lunch idag bjöds det på blåbärspaj. Jag gillar min skola ibland.

Idag är jag allmänt pessimistisk och negativ, är det samma sak?, så jag blickar bara framåt och längtar till massa saker, en del sanna en del inte.
En del saker:
-(500) days of summer
-Doctor Who special avsnitt (bara två Tennant avsnitt kvar)
-Lovet
-Resor, till London och gå på konsert (detta är en osanning)
-Where the wild things are
-Kunna sova ordentligt.

Ja, många av dom var ju filmer eller liknande, något påhittat och något utvilande med, (är utvilande ett ord? eller har jag hittat på ett nytt nu?)

Jannica

1 kommentar:

  1. är det bara två avsnitt med tennant kvar?! jag trodde att det var tre kvar

    Ica

    SvaraRadera