måndag 26 oktober 2009

Man kanske skulle...

..bli aktiv?
Ja ni vet, börja lägga upp inlägg med mindre än en månads mellanrum och kanske hitta på lite roliga saker som är värda att skriva om...
Eller ta och skaffa sig lite åsikter och dra ner på komplexen.
Ja det vore kanske inte dumt, man kanske till och med skulle skaffa ett alter-ego här på bloggen, som sitter och ljuger ihop en spännande totalt osant vardag väldigt mycket mer färgstark än min egen, ja det vore minsann något.
Men en sak som skulle kunna få mig mer aktiv (hatar mig själv för det jag tänker skriva nu) vore att få lite kommentarer.. Ja, jag vet, det är lågt att be om dom, men jag vet faktiskt inte hur många det är som faktiskt läser det lilla jag producerar i text och det vore kul att få någon.. respons..?
Ja ni fattar, eller du fattar? (ska man skriva "ni"? är ju inte säker på om det är mer än en...)
Spelar i och för sig ingen roll om ni kommenterar, faktiskt, för jag kan göra det själv! Just det. Jag kan låta alla mina personligheter få kommentera en gång, på varje inlägg, det skulle bli massa kommentarer det.

Jannica

3 kommentarer:

  1. Jag läser den
    //Din hemliga beundrare

    SvaraRadera
  2. räknas inte jag?

    Ica

    SvaraRadera
  3. Okej, så jag har inte orkat läsa något alls på ett tag...men jag brukar läsa din blogg i vanliga fall!

    -Alma

    SvaraRadera